dag 2

Usch.. jag blir så trött på mig själv. Jag har bestämt mig för att gå ner en hel del och har satt upp ett mål på sex månader.. Jag vill sammalagt gå ner 6 kilo. Ett kilo per månad, låter inte allt för farligt. Just därför kan jag ändra mig under resans gång, det viktigaste är att jag når mitt mål och då ska inte målet vara för högt från början

I somras gick jag ner 6 kilo. Och det va bara på några månader. Men nu tror jag att kroppen har vant sig med lite mat. Så det blir nog mycket svårare nu.. Dessutom är jag besatt av att trycka i mig mat. Så det här blir svårt, riktigt svårt.

Jag ska sluta med godis helt i iallafall två veckor nu. För att "avgifta" mig från godis suget. Sen får jag äta en gång i veckan, om jag nu vill offra viktnedgång för en rutten jävla påse godis.. Jaja..

Jag har försökt flera gånger sen i somras att börja om.. Men nu är det dubbelt så svårt som det var i somras och de flesta gångerna har det slutat med hetsätning.. Inget jag är stolt över, men det är sanningen.
Jag är missnöjd med min kropp. Jag väger mycket men är mycket mindre än man tror.. ser ut att väga mindre.
Men nu ska jag bli riktigt snygg, jag ska trivas i bikini, och jag vill ha ett rejält mellanrum mellan låren!

Startvikt: 61 kg.
Målvikt: 51 kg
Delmål under 6 månader: 55 kg.

Dag 1:
Frukost:  En liten tallrik flingor med lättfil.
Lunch/middag: 1 biff, 1 potatis, 1 msk lingonsylt och sås. 1/2 mjölk.
Kvällsmål: Havregrynsgröt, äpplemos, mjölk, knäckebröd m. kalkonskiva och smör.
Övrigt: 1 kopp kaffe


Dag 2:
Frukost: Havregrynsgröt
Lunch/middag: 2 st äpplen, 1 tallrik risgrynsgröt.
Kvällsmål: 1 äpple, 1 tallrik med lättfil och Allbran.
Övrigt: 1 kopp kaffe


Träning Dag 2:
30 min spinning.
2 h fotbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0